ریال
شنبه 15 ارديبهشت 1403

چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403 14:44

وثیقه فوری، سند اجاره ای rhgosha مهم

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
آدرس :https://rhgosha.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/
تلفن :02166422143
وب سایت :https://rhgosha.com/
ایمیل : hm1061704@gmail.com
تا اینجا با لزوم اجاره سند و وثیقه و رابطه جدایی‌ناپذیر آزادی زندانی و وثیقه آشنا شدیم.
و همچنین از اینکه اجاره سند برای آزادی زندانی غیر قانونی نمی‌باشد اطمینان حاصل کردیم.
حال این سوال پیش می‌آید که شرایط سند ملکی برای وثیقه چیست؟
و وثیقه برای آزادی زندانی چه شرایطی باید داشته باشد؟
تامین وثیقه برای دادگاه شرایط و مراحل خاصی دارد. قرار وثیقه مشخص شده برای زندانی از جانب قاضی محترم پرونده می‌تواند سند ملکی یا کفالت یا فیش حقوقی و ... باشد.
با توجه به نوع و میزان و شدت جرم انجام شده توسط مجرم یا اتهام وارده به فرد متهم قاضی محترم دادگاه قرار وثیقه را مشخص کرده و در پرونده فرد مذکور قید می‌کند.
فرد مجرم یا متهم و یا خانواده وی سندی را به عنوان وثیقه به دادگاه معرفی می‌کنند.
کارشناسی از جانب مرجع قضایی به ملک مورد نظر اعزام می‌شود تا ملک ارایه شده را ارزش‌گذاری کند.
اگر ارزش ملک مذکور هم‌تراز و یا بیشتر از قرار وثیقه تعیین شده از جانب قاضی محترم باشد کارشناس اعزام شده آن را تایید کرده و به دادگاه اعلام می‌کند.
در حال حاضر شرکت‌ها و مؤسسات بسیاری در زمینه اجاره سند برای دادگاه فعالیت می‌کنند؛ با این حال باید به این مسئله دقت کنید که اعتماد به هر شخص یا مؤسسه ناشناخته‌ای در این زمینه، ممکن است تبعات جبران‌ناپذیری برای شما به همراه داشته باشد
و متاسفانه باید خاطرنشان کنیم که همواره افراد سودجوی بی‌شماری وجود دارند که از شرایط سخت و بحرانی همنوعان خود به عنوان سکوی پرتاب و مال‌اندوزی خویش استفاده می‌کنند.
شرکت اجاره سند راهگشا همواره بر تامین وثیقه ارزان و فوری تاکید داشته و دارد.
اما متاسفانه برخی از شرکت‌ها فقط به دنبال سودجویی خود بوده و با ارایه سند و وثیقه اما با هزینه‌های گزاف و غیر واقع و یا ارایه سند و وثیقه جعلی به افراد زندانی و خانواده محترمشان سعی در اغفال و فریب آنها داشته و فقط به فکر منافع خویش هستند.

و یا گاهی با ارایه سند و وثیقه‌های سالم این افراد را کمک می‌کنند اما به دلیل ناآشنایی با مراحل اداری این مقوله و یا از عمد به دلیل پیچیده نشان دادن مراحل اداری و دریافت هزینه بیشتر آنقدر این پروسه را طولانی و زمان‌بر انجام می‌دهند که گاهی در اثر این وقت‌کشی‌ها فرد زندانی مخصوصا اگر فقط متهم باشد زمان را برای جمع‌آوری مدارک و مستندات دال بر بی‌گناهی خویش از دست می‌دهد.

پس تامین وثیقه ارزان و فوری بسیار اهمیت دارد.

موسسه اجاره سند راهگشا با سابقه‌ای طولانی(بیش از یک دهه) و البته سابقه‌ای درخشان و خوش‌نام در این صنف همواره در کنار شما عزیزان بوده تا با تامین وثیقه در تهران (تامین وثیقه ارزان در تهران) و شهرستان‌ها از درگاهی کاملا قانونی و معتمد نیاز شما عزیزان را برطرف کرده و عزیزان دربندتان را از زندان و حبس خلاصی بخشیده و آنان را به آغوش امن شما بازگرداند.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.