ریال
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403

دوشنبه, 27 فروردين 1403 13:19

کارخانه کیمیا کاشت اطبا kimiakasht مهم

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
آدرس :خیابان مطهری-بعد از چهارراه سهروردی-خیابان وزوایی-نبش خیابان ملک -پلاک 13-برج امیر-طبقه 7
تلفن :02186021821
وب سایت :http://kimiakasht.com/
ایمیل : info@kimiakasht.com
کارخانه کیمیا کاشت اطبا در زمینی به مساحت ۲۵۰۰متر در شهرک صنعتی شماره ۲ شهر سنندج افتتاح گردید که شامل بخش های مختلفی برای تولید این صنعت های تک است. واحد ماشین کاری این مجموعه از CNCهای ۹ محوره سوئیسی با دقت ۰.۰۱ استفاده میکند که این امر موجب دقت بالا در قسمت مکانیکی محصولات می باشد. در واحد تکمیل سطح کار بر روی سطح تمامی محصولات انجام میگیرد که شامل دستگاه های دانش بنیان آلتراسونیک و سندبلاست و اسید اچ و پوشش دهی است.
واحد R&D متشکل از سه آزمایشگاه میکروبیولوژی و شیمی و مکانیک است. CLEEN ROOM این مجموعه با کلاس B و پارتیکولی ۱۰۰۰۰ یکی از بهترین اتاق تمیز های حاضر در ایران است که تمامی بدنه و اجزا کف و سقف کاملا آنتی استاتیک می باشد. انبار های این مجموعه بالاتر از حد GMP های جهانی انبارش شده است.
راهنمای جراحی و پروتز
شرکت کیمیا کاشت به عنوان یک شرکت دانش بنیان و دانش محور جزء معدود شرکت های تحقیقاتی در دنیا می باشد که مجهز به واحد تحقیقات هیستولوژیک می باشد. ایمپلنت های دندانی KME دارای پروتکل جراحی ساده و کارآمدی می باشد و در عین حال به عنوان یک سیستم Multi potential قابلیت کاشت ایمپلنت با روش های متنوع و مختلف را دارند. در این قسمت دو روش جراحی مورد تایید واحد تحقیقات ارائه می شود.
مطالب بیشتر

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.