ریال
يكشنبه 30 ارديبهشت 1403

شنبه, 10 تیر 1396 07:20

تبلت های سامسونگ

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
سامسونگ با ارائه تبلت های خود در اینچ ها و اندازه های متفاوت، این امکان را فراهم آورده است تا طرفداران تبلت های سامسونگ، تبلت سامسونگ با ویژگی های دلخواه را به سادگی و بدون هیچ دغدغه ای متناسب با نیاز خود انتخاب نمایند.
مشتریان محترمی که قصد خرید تبلت های سامسونگ را دارید میتوانید به صورت حضوری به شعب رسمی ما در تهران مراجعه نمایید و با مشاوره کارشناسان فروش ما، با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید و یا میتوانید با شماره های 41706 -86086010 تماس بگیرید. برای خرید آنلاین تبلت های سامسونگ نیز میتوانید به سایت http://www.samusng-ir.com مراجعه کرده و سایر محصولات سامسونگ را نیز مشاهده و خریداری نمایید.
نمایندگی رسمی سامسونگ دارای یک شعبه مگا استور سعادت آباد برای لوازم خانگی، (صوتی و تصویری، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، هود آشپزخانه، کولر گازی، فر برقی و اجاق گاز، مایکروویو و جارو برقی -88697020)، و دو شعبه (برج نگار ونک - 88647891 و پاساژ کوروش ستاری - 44971382) برای خرید موبایل و تبلت و لوازم جانبی میباشد.
لازم به ذکر است، که تمام محصولات سامسونگ از جمله تبلت های سامسونگ با شرایط ذکر شده در سایت http://www.samsung-ir.com/ به صورت قسطی و با کارمزد کم و با شرایطی ویژه در اختیار مشتریان عزیز قرار میگیرد.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
نمایندگی رسمی سامسونک
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.