ریال
سه شنبه 29 خرداد 1403

شنبه, 22 ارديبهشت 1403 11:08

فر برقی رومیزی DT 725 iranickala مهم

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
آدرس :https://iranickala.ir/%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%A8%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86/%DA%86%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%A2%D9%84%D8%A7%D8%AA
ایمیل : https://instagram.com/iranickala.ir
نوع محصول فر برقی رومیزی می باشد و نحوه نصب این مدل به صورت روکار با توان 2000 وات می باشد
ابعاد این محصول با طول 52 سانتی متر ، عرض 52 سانتی متر و ارتفاع 42 سانتی متر است و با ظرفیت 46 لیتری مناسب برای تمامی آشپزخانه ها است.
جنس بدنه خارجی این آون توستر از آهن با پوشش رنگ الکترواستاتیک کوره ای می باشد و بدنه داخلی این دستگاه از پوشش لعاب آسان تمیز شونده تهیه و دستگیره این دستگاه از آلومینیوم با پوشش آنودایز تولید شده است.
این مدل با تجهیز شدن به نمایشگر LCD برای تایمر دیجیتال تمام لمسی با قابلیتهای منحصر بفرد است. پنل کنترل فر داتیس دی تی 725 مشکی بصورت لمسی ست که می توانید برای تنظیم دما و زمان و اعمال تنظیمات دیگر، خاموش یا روشن، یا شروع و پایان کار فر، از پنل کنترل فر استفاده کنید .
این مدل دارای 6 برنامه پخت کاملاً خودکار دارد و همچنین دارای 10 برنامه پخت نیمه خودکار می باشد
یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه قابلیت تنظیم زمان و تنظیم دمای پخت است، المنت های برقی استفاده شده دما را به همان میزان که دلخواه شماست تغییر میدهد، نه بیشتر و نه کمتر!
تعداد المنت های بکار گرفته شده در این مدل 2 عدد می باشد که توان المنت بالایی دستگاه 900 و توان المنت پایینی دستگاه 1100 وات می باشد که مجموعا 2000 وات توان مصرفی دستگاه را باعث می شوند و المنت های بالا و پایین گرما را بصورت یکنواخت به غذا منتقل می کنند و المنت بالای فر وظیفه گریل روی غذا را برعهده دارد تا با برشته کردن سطح غذا و حفظ آب آن، در داخل غذا، یک غذای خوش پخت باسطح بریان واشتها برانگیز را در اختیار سرآشپز قرار دهد.
فر برقی داتیس مدل DT-725 یک طبقه دارد و با عایق حرارتی از جنس الیاف سرامیکی تولید شده است
فن کانوکشن ، جوجه گردان و قابلیت تنظیم حرارت چند قابلیت جدید این دستگاه بشمار می رود. این مدل از قابلیت فن خنک کننده اتوماتیک بهره مند می باشد، فن خنک کننده هوا به جهت خنک شدن دستگاه و فن کانوکشن به جهت پخت یک نواخت غذا تعبیه شده است.
دارای سینی با پوشش دو طرف لعاب
دارای شلف استیک و روغن گیر
دارای سبد میوه خشک کن
مجهز به برنامه یخ زدایی
مجهز به ریل تلسکوپیی
دارای نوار آب بندی
درب این دستگاه از شیشه دوجداره با سیستم آسان باز شو طراحی و تولید شده و جنس شیشه این محصول شیشه سکوریت با ضخامت 4 میلی متر می باشد.
اقلام همراه با این محصول دفترچه راهنما و دستورالعمل استفاده از محصول به همراه کارت گارانتی می باشد. فر برقی داتیس مدل DT-725 دارای ضمانت نامه و گارانتی 18 ماهه شرکت داتیس می باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.